понеділок, 6 квітня 2020 р.


Абетка здоров’я

велнес-тренінг

       Початок квітня місяця, а отже Міжнародний лень спорту та Міжнародний день здоров'я. На честь цих 2 свят книгозбірня порадувала своїх користувачів сюрпризом. 6 квітня, в бібліоеці-філії № 8 у viber-групі “Весела майстерня” було проведено велнес-тренінг “Абетка здоров’я” онлайн.

   Програма була насиченою, адже включала різноманітні заходи: відкриття віртуальної книжкової виставки-заклику «Здоров’я понад усе!», де всі експонати здебільшого стосувалися безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни та шкідливих звичок на людину. Здоров'я - це одна з основних умов щастя людини.
    Крім цього, у веселій пізнавально-ігровій вікторині бібліотекарі мали змогу перевірити знання наших дописувачів та переглянули відео “Як підвищити імунітет”. Третє завдання мало назву “З’єднай”, де необхідно було правильно з’єднати початок і кінець прислів’я.
     У коротенькому бліц-опитуванні члени viber-групи повинні були за ознаками захворювання здогадатись, до якого лікаря їм потрібно звернутись.
Далі користувачі ознайомились з підбіркою “Види спорту та вік дитини” у вигляді схеми, де було показано яким видом спорту та з якого віку можна займатися і відгадували ребуси на тему спорту.
  Наступним етапом розгадати загадки. Пер едостаннім пунктом діти переглянули мультфільм “Фіксики — мікроби”. Ну а на завершення юні таланти дізналися цікаві факти про улюблені кольори.
   Зустріч відбулася у невимушеній та дружній атмосфері, де кожен охочий мав змогу не тільки перевірити свої знання, але й відкрити для себе щось нове.



Завідуюча бібліотекою-філією №8 Людмила Дуда


















Немає коментарів:

Дописати коментар