середа, 7 квітня 2021 р.

«Що я знаю про здоровий спосіб життя»

Онлайн-вікторина

«Здоров'я - це не все, але все без здоров’я – ніщо».

Сократ

 Щороку, 7-го квітня міжнародне співтовариство відзначає День здоров’я, котрий було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров’я. Це свято має чималу історію – вперше про нього згадали у 1950 році. Вже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з розповсюдженням різноманітних захворювань, адже «Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.»

Кілька років поспіль бібліотека-філія №8 долучається до міжнародної традиції та пропагує здоровий спосіб життя серед своїх читачів. Так сьогодні, 7 квітня, у Viber-групі «BibliоПростір» працівники книгозбірні провели онлайн-вікторину «Що я знаю про здоровий спосіб життя». Її метою було узагальнення знань з даної теми та закріплення корисних звичок у повсякденному житті. «Зі здоров’ям не жартують» – і саме це хочуть донести до своїх юних читачів бібліотекарі.

Вікторина проходила у 2 етапи. Перший етап традиційно проходив у вигляді тесту: необхідно було серед декількох варіантів обрати вірний. Другий етап називався «Анаграма» і читачам необхідно було переставити літери, щоб вийшло слово, пов’язане із темою “Здоров’я”. На останньому етапі необхідно було закінчити прислів’я. Наприклад, «здоров`я за гроші не…»

Дітлахи були активними і досить швидко впорались із завданнями, довівши свій високий рівень знань із даної тематики та поглибивши їх. А ще було приємно чути слова вдячності від учасників групи. За словами Лисої Марії, учениці 6 класу, «даний конкурс не лише дав змогу перевірити рівень моїх знань, але й зумів виховати в мене почуття відповідальності за своє здоров’я»

                                      Завідуюча бібліотекою-філією №8 Людмила Дуда 









 


Немає коментарів:

Дописати коментар