середа, 23 серпня 2023 р.

                                       «Моя мальовнича Україна»

Арт-година

         Дозрівають золотисті колоски пшеничних полів, вабить око безмірна блакить рідного неба - наближається день народження нашої Батьківщини. Свято, важливе для кожного українця - День Незалежності, а 23 серпня –день День Державного Прапора.

         Сповнена гордості та любові до рідної землі, 23 серпня бібліотека-філія 8 ім. І. Іова організувала чергове засідання клубу «Весела майстерня» - арт-годину «Моя мальовнича Україна», котра присвячена цій видатній події сучасної історії. Малеча радо підтримала ідею й завітала до улюбленої книгозбірні, щоб подарувати часточку свого душевного тепла та доєднатися до прекрасної можливості прославити рідну Україну. Цього разу хлопчики і дівчатка демонстрували обізнаність у сфері державно-національних символів. Адже потрібно було перетворити чорно-білі малюнки на яскраві картинки, котрі так гарно відображають всю суть і силу нашого народу. Дітки вправно передали красу жовто-блакитного духу, що проявив себе очима підростаючого покоління. А ще працівниці провели літературно-пізнавальну вікторину «Мандруємо Україною»,  де мали змогу ознайомити дітей із національною символікою нашої держави та її багатовіковою та складною історією державотворення. 

Під кінець читачі  мультфільм про національного героя нашої країни  - Котигорошка, відомого усьому світові герой українських казок та надзвичайної сили богатир. Малеча із захопленням переглядала мультфільм та ділилася своїми враженнями від почутого та побаченого.

Постійна відвідувачка Тінатін захоплено ділилась своїми враженнями від відвідування арт-майстерні: «Сьогодні мені так сподобалось! Я дуже люблю свою країну, пишаюся її героями, адже мій тато теж герой, який зараз виборює незалежність моєї країни. Тому для мене це особливо важливо й цікаво. Я – патріот своєї країни й вона для мене буде завжди найкращою!»

Ми - українці, ми - нація, ми любимо нашу рідну Неньку-Україну. З Днем Незалежності, наша рідна Батьківщино!


                                                 Завідуюча бібліотеки-філії №8  Людмила Дуда











 

Немає коментарів:

Дописати коментар