четвер, 7 травня 2020 р.

         

"Вплив реклами на формування громадської думки"
Онлайн анкетування 




На даний час дуже важливим є формування правильного ставлення до інформаційного потоку, що лиється з усіх засобів масової інформації. Задля визначення рівня свідомої обізнаності та критичного мислення у населення бібіліотека-філія 8 провела онлайн анкетування "Вплив реклами на формування громадської думки". 
В опітуванні взяло участь 32 респонденти жіночої статі , більшість з яких (65, 6%) належать до вікової групи 30-60 років, 18,8% - до вікової групи більше 60 років, 12,5% з вікової групи 15-30 років та 3,1% вікової групи до 15 років.
Реклама привертає увагу опитуваних з різною частотою : завжди на неї звертають увагу 6,3 %, ніколи не помічають її 12,5%, рідко потрапляє на очі 21,9% респондентів, інколи зосереджуються на рекламі 59, 4%. Практично завжди реклама перериває цікавий фільм або ж з'являється у стрічці новин соціальної мережі, рівень роздратування цим фактом серед респондентів доволі високий 68,8% вказали цей аспект дуже дратівливим.21,9% опитуваних спокійно ставилися до подібного. Майже однакова кількість респондентів зазначили, що реклама їх не дратує та дає чудову можливість зробити паузу та відірватися від монітора. Гарним підтвердженням того, що люди вміють критично мислити стало те, що на запитання про достовірність інформації у рекламі, 46,9% вказало не дужевисоку довіру, 28,1% респондентів виявили повну недовіру, 21,9% проявили помірну довіру та 3,1% довіряють інформації, котру вказують рекламодавці.  фактом виявлення  те, що при виборі товарів 65,6% опитуваних керуються власною думкою, 21,9% враховують поради друзів та близьких, до порад продавців-консультантів дослухаються 9,4% та лише 3,1% опитуваних слідують вказівкам експертів з реклами.
Завідуюча бібліотекою-філією №8 Людмила Дуда














Немає коментарів:

Дописати коментар