середу, 4 квітня 2018 р.

 Вибирай сам: тютюн чи здоров'я?
Відео лекторій
Всім добре відомо, що куріння — це шкідлива звичка. Та ці знання не заважають курити людям всіх вікових категорій та соціальних верств. Шкода від куріння не тільки в тому, що погіршується здоров’я курця, а й тих, хто його оточує.
«Ми за здоровий спосіб життя!» – із таким девізом сьогодні у бібліотеці – філії № 8 до Дня здоров'я відбувся відео лекторій «Вибирай сам: тютюн чи здоров'я?» з учнями 5-А класу НВО№28. Бібліотекар Юлія Сарканич розповіла дітям про шкідливість паління, бесіда супроводжувалась пізнавальною презентацією «Правда про паління», з допомогою якої діти переглянули дослід, який показав негативний плив паління на здоров’я, та не зробити допустити помилки у своєму житті.
Також дітям була запропонована книжкова виставка «Відкрий світ без куріння».
Тож сьогодні діти всі дружно сказали палінню "НІ", здоровий спосіб життя "Так"

Завідуюча бібліотекою-філією №8     Л. Дуда


Немає коментарів:

Дописати коментар